شهادت دلخراش جوان 20 ساله بحرینی و فرافکنی رژیم آل خلیفه + تصاویر


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : پنج شنبه 21 شهريور 1392
بازدید : 614
نویسنده : یه بنده خدا

 

شهادت دلخراش جوان 20 ساله بحرینی و فرافکنی رژیم آل خلیفه + تصاویر

محمد عبد الجلیل جوان 20 ساله بحرینی از اهالی شهرک "کرباباد" در حال انجام فعالیت های انقلابی با خودروی نیروهای وابسته به مزدوران رژیم آل خلیفه به عمد زیر گرفته شد و به قافله شهدای انقلاب کرامت پیوست. 

 

 

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ  ائتلاف "جوانان انقلاب 14 فوریه" بحرین در بیانیه ای که عصر روز گذشته ـ چهارشنبه 20 شهریور ـ منتشر کرد، اعلام کرد که یک جوان بحرینی به نام «محمد عبدالجلیل» فرزند فعال بحرینی «عبدالجلیل یوسف» که در حال آماده سازی خیابان برای تظاهرات مسالمت آمیز بود، به شهادت رسید.

این ائتلاف در این بیانیه آورده است: جوان مجاهد محمد عبدالجلیل (20 ساله) از اهالی شهرک "کرباباد" در حال انجام فعالیت های انقلابی با خودروی نیروهای وابسته به مزدوران رژیم آل خلیفه به عمد زیر گرفته شد و به قافله شهدای انقلاب کرامت پیوست.

این درحالی است که وزارت کشور رژیم آل خلیفه روز گذشته در بیانیه ای در شبکه اجتماعی "تویتر" اعلام کرد علت مرگ عبد الجلیل یوسف جوان  20 بحرینی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

وزارت کشور بحرین در ادامه اعلام کرد: تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن است که این شهروند بحرینی بر اثر برخورد یک خوردو با یک درخت و افتادن درخت بر روی وی کشته شده است!

محمد و پدرش عبدالجلیل یوسف عضو جمعیت حقوق بشر بحرین بوده و فعالیت های میدانی و انقلابی وسیعی در بحرین داشتند.

بحرین از بیش از 2 سال پیش شاهد تظاهرات مردمی و انقلاب علیه رژیم آل خلیفه است.

نیروهای امنیتی بحرین با همدستی نیروهای اشغالگر سعودی به سرکوب مردم پرداخته‌اند که تاکنون در جریان این سرکوبگری صد‌ها نفر شهید، زخمی یا بازداشت شده‌اند.

شواهد سازمان‌های حقوق بشری نشان می‌دهد که شماری از معترضان زیر شکنجه شدید رژیم آل خلیفه جان خود را از دست داده یا دچار نقض عضو شده و تعدادی از زنان بحرینی نیز بر اثر استنشاق گازهای سمی در جریان تظاهرات مسالمت آمیز خود دچار سقط جنین شده‌اند.

شایان ذکر است با شهادت این شهروند بحرینی تعداد شهدای انقلاب کرامت بحرین به 113 شهید رسید.

.................
پایان پیام/ 218 ـ 212

 

منبع : http://abna.ir/data.asp?lang=1&id=462145




:: موضوعات مرتبط: -- دنیای اسلام , -- منطقه , ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


In the name of Allah, the Beneficent, the Merciful Say: He, Allah, is One Allah is He on Whom all depend He begets not, nor is He begotten And none is like Him

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 108
بازدید دیروز : 11
بازدید هفته : 121
بازدید ماه : 1781
بازدید کل : 556474
تعداد مطالب : 477
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

:: [<-PostId->] - [<-PostDate->] - <-PostTitle->

------------------------------------------------------ اوقات شرعی -------------------------------------------

------------------------------------ تاریخ روز ------------------------------------------------------ //Ashoora.ir|Hadith Beginsحدیث موضوعی ------------------------------------------------ مهدویت امام زمان (عج) -------------------------------------------------------------- سوره قرآن -------------------------------------- وصیت شهدا ------------------------------------------ آیه قرآن -------------------------------------- ---------------------------------------- پخش زنده حرم ---------------------------------------- جنگ دفاع مقدس ---------------------------------------------- ذکر روزهای هفته -------------------------------------
Up Page
”YSTC.ir” ------------------------------- ========================

RSS

Powered By
loxblog.Com